
PROJEKTAS „Teatras yra jėga”
Teatras yra jėga – teatro organizacijų gebėjimų stiprinimas siekiant pritraukti jauną auditoriją pasitelkiant socialinę ir nuomonės formuotojų rinkodarą.
Nuomonės formuotojų rinkodara – tai rinkodaros rūšis, kuri orientuojasi į pagrindinių lyderių pasitelkimą siekiant perduoti prekės ženklo žinutę platesnei auditorijai. Ši tendencija vis labiau populiarėja, ypač tarp jaunimo. Tuo tarpu teatrų auditorija vis labiau sensta, todėl kyla poreikis atsinaujinti ir pritraukti jaunąją kartą. Projektas siekia stiprinti teatro organizacijų gebėjimus didinti savo auditoriją bei įtraukti jaunimą, pasitelkiant socialinę ir nuomonės formuotojų rinkodarą ne tik konkretiems teatrams, bet ir visam teatro sektoriui.
Projekte dalyvauja partneriai iš keturių šalių: skaitmeninės ir socialinės rinkodaros ekspertai, internetinio mokymosi specialistai bei teatro organizacijos. Ši partnerystė skatina bendradarbiavimą tarp socialinių tinklų nuomonės formuotojų ir teatro organizacijų, siekiant bendrai kurti bei įgyvendinti nuomonės formuotojų rinkodaros strategiją. Remiantis bandomojo projekto, vykdomo kartu su projekte dalyvaujančiomis teatro organizacijomis, rezultatais, bus parengta metodologija ir internetiniai ištekliai, kuriais galės naudotis kitos teatro organizacijos visoje Europoje.
Taip pat planuojama organizuoti internetinius mokymus (tiek tiesioginius, tiek savarankiško mokymosi), kad būtų perduotos įgytos žinios ir patirtis bent 230 teatro organizacijų ir kultūros operatorių visoje Europoje. Tikimasi, kad projekto pabaigoje teatro organizacijos:
- patobulins savo internetinį įvaizdį ir pasieks didesnę auditoriją, ypač jaunimą;
- padidins jaunimo lankomumą savo spektakliuose;
- užmegs glaudesnius ryšius su socialinės žiniasklaidos ir nuomonės formuotojų pasauliu;
- užtikrins ilgalaikius santykius, kurie padės išlaikyti projekto rezultatus;
- įgis daugiau įgūdžių, reikalingų socialinės ir nuomonės formuotojų rinkodaros strategijų kūrimui bei jų įgyvendinimui.
Apie projektą:
Pradžia: 2024 m. sausio 1 d.
Pabaiga: 2025 m. gruodžio 31 d.
Partneriai: KENTRO SPOUDON LAIKOU THEATROU (EL) , ACTION SYNERGY SA (EL) , ALYTAUS MIESTO TEATRAS (LT) , GLOBALPROUD SA (PT).
Oficialus projekto puslapis: https://theatreiscool.eu/
Projektas finansuojamas:
Teatras „TikTok“ platformoje? Susitikimas Atėnuose apie tai, kaip įtraukti naująją kartą per socialinius tinklus
2024 m. spalio 14–15 d. Atėnuose vyko „Theatre Is Cool“ projekto svarbus susitikimas, skirtas aptarti, kaip pasitelkti socialinius tinklus, ypač „TikTok“, siekiant įtraukti jaunąją auditoriją ir atgaivinti teatro patrauklumą. Skaityti daugiau.
Projekto THEATRE IS COOL pradžios susitikimas Veronoje
Vasario 21–22 d. Veronos mieste įvyko THEATRE IS COOL projekto pradžios susitikimas. Ši ambicinga iniciatyva siekia modernizuoti teatro organizacijas, pasitelkiant socialinės medijos ir nuomonės formuotojų rinkodarą, kad būtų pritraukta ir išplėsta auditorija, ypač tarp jaunesnių kartų. Skaityti daugiau.
Alytaus teatras dalyvauja projekte „Theater is Cool“
Alytaus miesto teatras įgyvendina Europos Komisijos finansuojamą projektą „Theater is Cool“, kurio metu siekiama atgaivinti jaunimo susidomėjimą teatru, pasitelkiant „influencerių“ ir socialinės medijos galimybes. Projektas truks dvejus metus. Skaityti daugiau.