I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Alytaus miesto teatras (toliau vadinama – Teatras) yra įstaiga, organizuojanti profesionalaus scenos meno (spektaklių ir (ar) kitų literatūros, meno programų ) kūrimą ir jų viešą atlikimą.
1.2. Teatras – biudžetinė įstaiga, (reg. adresas Rotušės a. 2, Alytus, įmonės kodas 191059358). Teatro savininkė (steigėja) – Alytaus miesto savivaldybė.
1.3. Šios Taisyklės nustato Teatro lankytojų aptarnavimo (paslaugų teikimo) tvarką, privalomuosius saugumo, higienos ir kitus reikalavimus lankytojams, Teatro lankytojų teises, pareigas bei jų atsakomybės ribas, bilietų, papildomų paslaugų teikimo sąlygas. Teatro taisyklės sudarytos siekiant užtikrinti kiekvieno lankytojo kultūringą laisvalaikį, išvengti nesusipratimų, traumų ar praradimų.
1.4. Šios taisyklės yra taikomos visiems lankytojams, nepriklausomai nuo jų amžiaus. Kiekvienas lankytojas privalo laikytis šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
1.5. Pagrindinės šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:
• Bilietas – spausdintas dokumentas patvirtinantis lankytojo/vartotojo ir paslaugų teikėjo – Teatro sutarties sudarymą ir apmokėjimą už naudojimąsi paslaugomis.
• Dovanų kuponas – dokumentas, įskaitant elektroninį, patvirtinantis lankytojo/vartotojo ir paslaugų teikėjo – Teatro sutarties sudarymą ir apmokėjimą už naudojimąsi paslaugomis nustatytu laikotarpiu ir nustatytomis sąlygomis. Teatro dovanų kuponas neturi fiksuotos kainos, kadangi dovanų kupono vertę sudaro žiūrovo pasirinkta suma. Už dovanų kupone nurodytą sumą galima įsigyti bilietų į renginius, kurių organizatorius yra Teatras.
• E-bilietas – elektroninis dokumentas patvirtinantis lankytojo/vartotoji ir paslaugų teikėjo – Teatro sutarties sudarymą ir apmokėjimą už naudojimąsi paslaugomis.
• Elektroninė svetainė – oficiali Teatro elektroninė svetainė www.alytausteatras.lt, kurioje pateikiamas informacinio pobūdžio turinys, taip pat yra įdiegta aktyvi nuoroda į Bilietų platinimo sistemą FLIKO https://bilietai.alytausteatras.lt, kur galima įsigyti Bilietus, dovanų kuponus ir/ar kitus Produktus nuotoliniu būdu.
• Rinkodaros akcija – tai bilietų pardavimas nustatytu laikotarpiu numatytiems Teatro spektakliams pritaikant nustatytą nuolaidos sumą ar dydį.
• Paslaugų teikėjas – Alytaus miesto teatras (Teatras), kuris vykdydamas savo veiklą siūlo ir atlygintinai/neatlygintinai suteikia kultūros ir pramogų paslaugas Pirkėjams, rezervuojantis ir (ar) parduodantis bilietus, dovanų kuponus į kultūros ir pramogų renginius ar suteikiantis teisę pasinaudoti paslaugomis ir įsigyti kitų produktų.
• Lankytojas/vartotojas – kiekvienas fizinis ar juridinis asmuo, kuris nustatyta tvarka įsigijo Bilietą, E-bilietą, dovanų kuponą, gavo leidimą ar kitais Teatro nustatytais būdais pateko į Teatro patalpas bei naudojasi su Teatru sudaryta paslaugų teikimo sutartimi arba bilietų įsigijimu asmeniniams poreikiams, nesusijusiems su verslu.
• Platintojas – Teatras, atskirais atvejais, trečių šalių Bilietų ir/ar produktų pardavimo tikslu veikiantis kaip atsiskleidęs tarpininkas.
• Kasa – Teatro kasa, esanti adresu Rotušės a. 2, Alytus, kurioje galima įsigyti Bilietus, dovanų kuponus ir/ar kitus Produktus.
• Produktas – kita Teatro teikiama ar platinama mokama paslauga ir/ar prekė.
• Renginys – Teatro atlygintinai/neatlygintinai teikiamos paslaugos vykdant teatrų ir koncertinių įstaigų profesionalaus scenos meno veiklą, kitą kultūros renginių organizavimo ir pramogų paslaugų teikimo veiklą (pvz., koncertas, šventė, festivalis, paroda, spektaklis, kinas ir panašiai).
• Rezervavimas – išankstinis paslaugų užsakymas, patvirtinantis vartotojo teisę įsigyti paslaugas ir nustatantis atsiskaitymo sąlygas.
1.6. Teatras užtikrina, kad lankytojas/vartotojas, prieš įsigydamas bilietą, dovanų kuponą ar kitus produktus, turėtų galimybę susipažinti su paslaugų teikimo taisyklėmis Teatro patalpose, o taip pat Teatro tinklalapyje.
1.7. Lankytojas/vartotojas, prieš pirkdamas Teatro produktus, privalo susipažinti su šiomis Taisyklėmis ir jų laikytis. Įsigijus Teatro produktus/paslaugas yra traktuojama, kad Lankytojas/vartotojas susipažino ir sutiko su šiomis Taisyklėmis.
1.8. Teatras pasilieka teisę bet kada atnaujinti ir/ar pakeisti šias Taisykles be atskiro įspėjimo. Atnaujintos ir/ar pakeistos Taisyklės įsigalioja nuo paskelbimo Elektroninėje svetainėje dienos, atsižvelgiant į tai Lankytojui yra rekomenduojama periodiškai patikrinti Taisykles, atkreipiant dėmesį į informacijos atnaujinimo datą, kuri pateikiama Taisyklių teksto viršuje.
1.9. Atskirais atvejais Paslaugų teikėjas gali veikti kaip atsiskleidęs tarpininkas ir vykdyti kitų organizacijų Bilietų ir/ar kitų Paslaugų pardavimo paslaugas Kasoje ir/ar Elektroninėje svetainėje. Tokiais atvejais Paslaugų teikėjas turi būti suprantamas, kaip Platintojas ir atitinkamai Lankytojui reikia susipažinti su oficialių organizatorių pirkimo–pardavimo ar kitomis taisyklėmis, jeigu tokios yra pateikiamos, bei jomis vadovautis. Bilietų ir/ar kitų Paslaugų oficialūs pardavėjai yra aiškiai nurodomi prie perkamų Bilietų ir/ar kitų Produktų aprašymų.
1.10. Teatras, prireikus, pasilieka teisę keisti spektaklio aktorių sudėtį, Renginio vietą, laiką ir/ar pateikti kitą svarbią informaciją apie Renginio pasikeitimus ar reikalavimus, pateikus viešą pranešimą Elektroninėje svetainėje, oficialiose socialinių tinklų paskyrose bei informavus Lankytojus jų pateiktais elektroninio pašto adresais, jeigu tokie buvo pateikiami atliekant pirkimą. Teatras neprisiima jokios atsakomybės dėl informacijos tikrumo, jeigu ji buvo išplatinta bet kokiais kitais būdais.
II. TEATRO PASLAUGŲ VARTOTOJAMS TEIKIAMA INFORMACIJA
2.1. Pateikiant informaciją ir reklamuojant paslaugas/produktus turi būti suteikta teisinga, išsami, aiški, nedviprasmiška, vartotojui lengvai prieinama informacija apie paslaugas, skiriama pakankamai laiko su ja susipažinti.
2.2. Teatras suteikia šią informaciją:
2.2.1. kontaktiniai duomenys: Alytaus miesto teatras, Rotušės a. 2, 62141 Alytus, tel. +370 315 73858, el. paštas: info@alytausteatras.lt, interneto tinklalapis www.alytausteatras.lt;
2.2.2. registro ir teisinio statuso duomenys: Savivaldybės biudžetinė įstaiga, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, įstaigos kodas 191059358;
2.2.3. bendroji informacija apie teikiamą paslaugą:
2.2.3.1. spektaklio, šventės, festivalio, parodos (toliau – Renginiai) ir pan.: pavadinimas, aprašomojo pobūdžio informacija apie Renginį ir kita informacija skelbiama 2.2.1. punkte nurodytame interneto tinklalapyje ir kt.;
2.2.3.2. data, laikas, vieta, trukmė (jeigu yra); spektaklio/renginio atlikėjai skelbiami 2.2.1. punkte nurodytame interneto tinklalapyje ir kt.;
2.2.3.3. paslaugos kaina ir administravimo mokesčiai;
2.3. Lankytojo prašymu Teatras turi pateikti:
2.3.1. interneto tinklalapio nuorodas, kur galima gauti išsamią informaciją apie privatumo politiką, vartotojų teisių gynimo būdus, ginčų sprendimo ypatumus ir sąlygas.
2.3.2. juridinio asmens prašymu – sąskaitą faktūrą.
III. REPERTUARO PASKELBIMO, BILIETŲ PARDAVIMO IR JŲ REZERVAVIMO TVARKA
3. 1. Teatre yra dvi žiūrovų salės: didžioji salė, kurioje yra 506 vietos ir mažoji salė, kurioje yra 175 vietos.
3.2. Mėnesio repertuaro paskelbimas ir bilietų pardavimas:
3.2.1. ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 20 d. skelbiamas kito mėnesio viešai atliekamas repertuaras Teatro internetinėje svetainėje, platinama spausdinta informacinė medžiaga, pradedami parduoti bilietai į paskelbto mėnesio repertuarą;
3.2.2. Teatro bilietai yra platinami Teatro kasoje arba Internetinėje svetainėje pasinaudojus elektroninės bankininkystės paslaugomis per bilietų platinimo sistemą FLIKO, o esant poreikiui išvykose arba į kitus Renginius per Platintojų sistemas „Bilietai.lt“, „TICKETMarket.lt“ , „Kakava.lt“ kasose ir internetu adresu: https://bilietai.alytausteatras.lt/ www.kakava.lt., www.bilietai.lt, www.ticketmarket.lt.
3.3. Teatro kasa dirba antradieniais-penktadieniais nuo 11 iki 18 val. Pietų pertrauka 13 – 14 val., nedarbo ir švenčių dienomis – 1 valandą prieš renginį:
3.3.1. Teatro kasoje žiūrovai bilietus gali įsigyti mokėdami grynaisiais pinigais, banko mokėjimo kortelėmis arba bekontakčiais atsiskaitymo būdais. Dėl techninių kliūčių ar atsiradus kitoms svarbioms aplinkybėms, atsiskaitymo būdai gali būti ribojami.
3.3.2. Lankytojas, pirkdamas bilietus Kasoje privalo nuolaidą patvirtinantį dokumentą pateikti pirkimo metu, kitu atveju Paslaugų teikėjas pasilieka teisę neparduoti Bilieto su nuolaida. Nuolaidą patvirtinantis dokumentas reikalaujamas ir prieš patenkant į Renginį. Nepateikus nuolaidą patvirtinančio dokumento Paslaugų teikėjas pasilieka teisę Pirkėjo neįleisti į Renginį ir neatlygina jokių dėl to Pirkėjo patirtų nuostolių.
3.4. Perkant bilietus Teatro kasoje aptarnavimo mokestis netaikomas, išskyrus kitų organizacijų bilietams,už kuriuos taikomas aptarnavimo mokestis.
3.5. Perkant bilietus per Platintojo portalą taikomas aptarnavimo mokestis (aptarnavimo mokestį nustato Platintojas).
3.6. Esant maksimaliam salės užpildymui gali būti parduodami bilietai sėdėti ant pristatomų kėdžių.
3.7. Asmuo, lydintis Lankytoją su judėjimo negalia privalo įsigyti atskirą Bilietą. Teatras neįsipareigoja užtikrinti jokių specialių lydinčio asmens sėdėjimo vietų, jei lydintysis asmuo tokio bilieto neįsigijo, ir tokių vietų buvimas/nebuvimas priklauso nuo Renginio užimtumo.
3.8. Bilietai Teatro kasoje, esančioje Teatro patalpose Rotušės a. 2, Alytus, gali būti laikinai neparduodami:
3.8.1. dėl techninių kliūčių;
3.8.2. švenčių ir poilsio dienomis;
3.8.3. ne Teatro sezono metu.
3.9. Išankstinis bilietų užsakymas ir rezervavimas:
3.9.1. žiūrovai į spektaklius bilietus gali rezervuoti bendraujant su teatro kasininke tiesiogiai ar telefonu. Rezervavimas pradedamas kai paskelbiamas repertuaras 2.2.1. punkte nurodyta data;
3.9.2. Grupių nuo 10 asmenų Bilietų pirkimų užsakymai gali būti pateikiami ir elektroniniu paštu vadyba@alytausteatras.lt, ar telefonu +370 686 41900. Bilietų užsakymas yra patvirtinamas tik po užsakymo apmokėjimo, kuris turi būti atliktas ne vėliau nei per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo. Jeigu apmokėjimas per nurodytą laiką nėra atliktas, užsakymas yra nebevykdomas ir Bilietai ilgesniam terminui nerezervuojami. Tokiu atveju pirkimai turi būti atliekami Elektroninėje svetainėje arba Kasoje.
3.9.3. Lankytojui įsigijus Bilietus pagal išankstinę sąskaitą arba įvykdžius pirkimą kitais būdais ir Lankytojui pageidaujant gauti sąskaitą–faktūrą, ją galima užsisakyti kreipiantis el. paštu: renginiai@alytausteatras.lt. Sąskaita–faktūra yra išrašoma tik pagal mokėtojo duomenis, nurodytus pirkimo metu (pažymime, kad fizinio asmens pirkimui sąskaita–faktūra neišrašoma juridinio asmens vardu).
3.9.4. Jei už Bilietą nebuvo sumokėta ar sumokėta suma yra per maža, nepaisant priežasčių, dėl kurių tai įvyko, Teatras vienašališkai turi teisę Bilieto neparduoti, panaikinti išduotą Bilietą ar nebevykdyti užsakymo ir laikantis Teatro procedūrų grąžinti Lankytojui sumokėtą sumą.
3.9.5. Kasoje rezervuotus bilietus privaloma atsiimti ne vėliau kaip per 3 (tris) Kasos darbo dienas.
IV. BILIETŲ NAUDOJIMO INFORMACIJA
4.1. Lankytojas, norintis patekti į Renginį, turi pateikti skenavimui galiojantį bilietą su nepažeistu/ gerai matomu QR ar/ir barkodu prie įėjimo į Renginį. Bilietą Lankytojas privalo išsaugoti iki Renginio pabaigos.
4.2. E-bilietas gali būti atspausdintas ant balto popieriaus lapo arba pateikiamas skenavimui išmaniajame įrenginyje. Pažymime, kad jeigu išmaniojo įrenginio ekranas yra įskilęs ar kitaip pažeistas, E-bilietas gali būti nenuskenuojamas, tokiu atveju rekomenduojame E-bilietą atsispausdinti.
4.3. Nekokybiškai atspausdintas Bilietas ar pažeistas/ blogai matomas Bilieto QR ar/ir barkodas gali sukliudyti patekti į Renginį, tokiu atveju Paslaugų teikėjas neatlygina jokių Lankytojo patirtų nuostolių.
4.4. Vienas Bilietas galioja vienam Lankytojui ir tik į nurodytą Renginį. Pažymime, kad Bilietu pasinaudoti galima tik vieną kartą, į Renginį patenka pirmas prie įėjimo į Renginį nuskenuotas Bilietas.
4.5. Lankytojas, turintis Bilietą į sėdimą vietą, gali užimti tik tą sėdėjimo vietą, kuri yra nurodyta ant Bilieto. Sėdėti kitose vietose, kurių Lankytojas nėra įsigijęs yra draudžiama. Teatro darbuotojai bet kokiu Renginio metu, gali paprašyti Lankytoją pateikti Bilietą, suteikiantį teisę užimti sėdimą vietą. Lankytojui nepateikus tokio Bilieto, Teatro darbuotojai turi teisę Lankytoją išprašyti iš sėdėjimo vietos ir/ar iš Renginio. Lankytojui turint sunkumų surandant savo sėdėjimo vietas visada yra rekomenduojama kreiptis pagalbos į Teatro darbuotojus ir/arba savanorius.
4.6 Paslaugų teikėjas pasikeitus COVID-19 LR Vyriausybės nutarimų reikalavimams, kurių pagrindu reikalinga išlaikyti didesnį atstumą tarp sėdimų vietų, pasilieka teisę, savo nuožiūra, keisti Lankytojo sėdėjimo vietą toje pačioje zonoje, kurioje Lankytojas įsigijo Bilietą arba perkelti į kitą, kuo artimesnę zoną.
4.7. Renginio perkėlimo/pakeitimo atveju, kai Teatras negali užtikrinti ant bilieto nurodytos sėdėjimo vietos, Teatras pasilieka teisę savo nuožiūra, keisti Lankytojo sėdėjimo vietą toje pačioje zonoje, kurioje Lankytojas įsigijo Bilietą arba perkelti į kitą, kuo artimesnę zoną.
4.8. Kopijuoti, dauginti, parduoti Bilietą griežtai draudžiama. Lankytojai, neteisėtai naudojantys Bilietą šiais tikslais, gali būti baudžiami pagal Lietuvos Respublikos administracinį ir/arba baudžiamąjį kodeksą. Nustačius ar įtarus apie šiuos pažeidimus, visada pranešame policijai ir yra pradedamas išsamus tyrimas.
4.9. Lankytojui, įsigijus Bilietą, bet kokia atsitiktinio praradimo, kopijavimo ar kitokio praradimo rizika atitenka Lankytojui nuo Bilieto perdavimo momento. Paslaugų teikėjas neatsako už bet kokius patirtus nuostolius dėl Bilieto praradimo ar galimai neteisėto kopijavimo.
4.10. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę pakartotinai nebeįleisti asmens, išėjusio iš Renginio jam dar nepasibaigus, jei naudojamas jau kartą nuskenuotas Bilietas. Esant būtinumui trumpam palikti Renginio vietą, ir pageidaujant sugrįžti atgal į Renginį, rekomenduojama prieš išeinant iš Renginio, kreiptis į Teatro darbuotojus.
4.11. Lankytojas, kuris Bilietą pirko per Elektroninę svetainę, prisijungęs prie savo paskyros bet kuriuo metu iki Renginio pradžios gali iš naujo atsispausdinti Bilietą arba naudotis E-bilieto funkcionalumu, skenuojant E-bilietą iš telefono ekrano.
4.12. Lankytojui neatvykus į Renginį ir nepasinaudojus Renginio Bilietu pinigai už Bilietą nėra grąžinami. Daugiau informacijos apie galimus grąžinimo atvejus pateikiama skiltyje (V. Bilietų ir kitų prekių/paslaugų keitimas ir grąžinimas).
4.13. Naudoti Bilietus viešų žaidimų, konkursų ir kitokių reklamų rengimams ir reklamavimams, naudojant Bilietus, be Teatro leidimo yra griežtai draudžiama.
V. BILIETŲ IR KITŲ PREKIŲ/PASLAUGŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
5.1. Lankytojui neatvykus į Renginį ir nepasinaudojus Renginio Bilietu, pinigai nėra grąžinami ir/ar kitaip kompensuojami.
5.2. Bilietai gali būti keičiami ar grąžinami tik tuo atveju, jeigu Renginys neįvyko ir įsigyta paslauga nebuvo suteikiama arba pasikeitė iš anksto numatyta Renginio data. Todėl Lankytojai prieš įsigyjant Bilietus visada privalo įvertinti visas Renginio, į kurį yra įsigyjami Bilietai, aplinkybes, įskaitant datą, laiką, vietą ir kitas aktualias Renginio sąlygas prieš atliekant pirkimą:
5.2.1. Bilietų grąžinimas dėl bet kokių kitų priežasčių nenurodytų aukščiau, gali būti svarstomas ir
vykdomas, esant tik ypatingai svarbioms aplinkybėms, šalių susitarimu.
5.2.2. Neįvykus spektakliui arba kai spektaklio data yra nukeliama bilietai grąžinami į kasą per tris kasos darbo dienas arba žiūrovo pageidavimu, sutarus su teatro kasininke gali būti pakeistas į būsimą spektaklį arba kitą to mėnesio repertuaro spektaklį įsigyto bilieto kaina;
5.3. Numatytais grąžinimo atvejais Bilietų grąžinimai yra vykdomi Kasoje arba Elektroninėje svetainėje www.alytausteatras.lt Lankytojui užpildžius specialią Paslaugų teikėjo pateiktą grąžinimo formą ir, kartu su pridėtais prašomais dokumentais, ją grąžinus per Paslaugų teikėjo nurodytą terminą.
5.4. Paslaugų teikėjas prieš kiekvieną grąžinimo atvejį informuoja Lankytojus apie vykdomus grąžinimus šiomis informacijos pateikimo priemonėmis: Elektroninėje svetainėje prie repertuaro skilčių, Teatro oficialiose socialinių medijų paskyrose, Lankytojų pateiktais elektroniniais pašto adresais, taip pat pateikiant informacinį pranešimą Kasoje. Informacija traktuojama kaip paskelbta ir pateikta Lankytojui nuo jos viešo paskelbimo ar išsiuntimo dienos.
5.5. Lankytojas nuo tos dienos, kai Teatras paskelbia apie vykdomus Bilietų grąžinimus, privalo kreiptis į Paslaugų teikėją per nurodytą aktyvųjį grąžinimo terminą. Grąžinimus Paslaugų teikėjas atlieka per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo taisyklingai užpildytos formos gavimo dienos.
5.6. Lankytojas, kuris pirko Bilietą Kasoje, vykdant grąžinimus privalo pateikti Paslaugos teikėjui kasos čekį arba kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą.
5.7 Atliekant grąžinimus Lankytojui yra grąžinama už Paslaugos teikėjo prekę/-es sumokėta kaina. Lankytojui nėra kompensuojamos jokios kitos patirtos papildomos išlaidos, pvz., kelionės, viešbučio ir pan., taip pat moralinė žala bei sumokėti administraciniai mokesčiai už faktiškai suteiktas vienkartines paslaugas, tokias kaip sėdėjimo vietos keitimas ir pan.
5.8. Jeigu Covid-19 pandemijos laikotarpiu Renginys, neįvyks dėl LR Vyriausybės nutarimų ribojimų/draudimų, bus ženkliai ribojant žiūrovų skaičių (kai atsiranda situacija, kad ne visi Lankytojai gali patekti į Renginį) už tą atitinkamą Renginį, į kurį Lankytojai negalės patekti, bus atliekami pinigų grąžinimai, laikantis įprastos Paslaugų teikėjo Bilietų grąžinimo tvarkos arba suteikiamos piniginės kompensacijos, kurias Lankytojai galės panaudoti kitų Paslaugos teikėjo Bilietų į Renginius įsigijimui.
5.9. Kiti Paslaugų teikėjo parduodami Produktai grąžinami, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei 2014-07-22 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu su visais jo pakeitimais ir papildymais dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė yra nenaudota ir nesugadinta, prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.), grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija, grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas. Grąžinant kokybiškas prekes, Lankytojas atsako už prekių supakavimą ir prekių pristatymą į Kasą (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
5.10. Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei 2014-07-22 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, Teatras įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai Teatro darbuotojai patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl Teatro kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
5.11. Pirkėjui turint pagrįstą prašymą/skundą dėl įsigytos Paslaugų teikėjo prekės/-ių, jį galima pateikti susisiekus su Paslaugų teikėju el. paštu vadyba@alytausteatras.lt ir/arba pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai vvtat.lt (Vilniaus g. 25, LT- 0140, Vilnius), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildant prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/
5.12. Bilietų grąžinimo tvarka, vykdant Bilietų pardavimus per Platintojų sistemas:
5.12.1. kai renginys yra atšaukiamas:
5.12.1.1.apie renginio, vykstančio Teatre, atšaukimą žiūrovai informuojami Teatro viešojoje erdvėje bei internetinėje svetainėje. Taip pat, Teatras Platintoją nedelsiant informuoja raštu, o Platintojas, gavęs tokį pranešimą, privalo nedelsiant sustabdyti bilietų platinimą į spektaklį ar renginį;
5.12.1.2. Platintojas savo ruožtu apie bilietų grąžinimą paskelbia savo interneto svetainėje prie informacijos apie neįvyksiantį spektaklį ar renginį, o taip pat pateikia nuorodą apie platinimo/prekybos vietas, kuriose bus vykdomas bilietų grąžinimas;
5.12.1.3. pasibaigus bilietų grąžinimo laikotarpiui, informacija apie spektaklį ar renginį pašalinama iš Platintojo svetainės.
5.13. Bilietų grąžinimo tvarka, kai spektaklio ar renginio data nukeliama:
5.13.1. teatras apie spektaklio ar renginio, vykstančio Teatre, datos perkėlimą nedelsiant informuoja žiūrovus viešojoje erdvėje bei internetinėje Teatro svetainėje, o Platintoją informuoja raštu. Platintojas, gavęs tokį pranešimą, privalo sustabdyti bilietų platinimą į renginį vykstantį Teatre ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną ir nurodyti renginį su nauja data. Jeigu Lankytojo nauja renginio data netenkina – bilietas grąžinamas Platintojo kasoje.
VI. KAINOS, NUOLAIDOS IR KITI MOKESČIAI
6.1. Bilietuose informacija pateikiama lietuvių kalba.
6.2. Teatro biliete nurodoma:
6.2.1. Teatro pavadinimas, adresas, telefonas, logotipas;
6.2.2. spektaklio data, pradžios laikas, partnerio ir/ar rėmėjo logotipas;
6.2.3. spektaklio metu asmeniui skirta vieta ( jeigu yra);
6.2.4. bilieto kaina;
6.3. Bilietų kainos nustatomos pagal Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą teikiamų mokamų paslaugų kainų sąrašą.
6.4. Bilietų pardavimas su nuolaida:
6.4.1. visos Teatro taikomos nuolaidos ir lengvatos yra skirtos Teatro lankomumo didinimui, repertuaro populiarinimui, socialiai pažeidžiamų gyventojų grupių Teatro lankymo galimybių skatinimui;
6.4.2. moksleiviams, dieninio skyriaus studentams, senjorams, asmenims su negalia taikomos nuolaidos pagal Alytaus miesto savivaldybės tarybos patvirtintą teikiamų mokamų paslaugų kainų sąrašą;
6.4.3. žiūrovai, norintys įsigyti bilietą su nuolaida, privalo pateikti dokumentą, patvirtinantį teisę gauti nuolaidą, arba pateikti teatro administracijai oficialų prašymą gauti bilietus su nuolaida, o prie įėjimo bilietų kontrolę vykdantiems įstaigos darbuotojams/atstovams pareikalavus pateikti dokumentą, patvirtinantį nuolaidos gavimą;
6.4.4. Teatras turi teisę taikyti momentines akcijas, patvirtintas atskiru Teatro vadovo įsakymu. Pasiūlymus nuolaidoms ir akcijoms Teatro vadovui teikia rinkodaros vadovas, trupės arba renginių administratorius.
6.4.5. nuolaidos negalioja premjeriniams spektakliams. Teatre premjeriniu spektakliu laikomas pirmasis žiūrovams parodytas spektaklis.
6.4.6. lankytojai apie nuolaidas informuojami Teatro kasoje, interneto svetainėje www.alytausteatras.lt ir/ar kitose viešinimo priemonėse.
6.4.7. Nuolaidos nesumuojamos.
6.5. vaikams iki 2 metų, jeigu jie neužima sėdimos vietos, į vaikiškus spektaklius (išskyrus spektaklius kūdikiams) bilietas neperkamas;
VII. DOVANŲ KUPONŲ ĮSIGIJIMO IR NAUDOJIMO INFORMACIJA
7.1. Dovanų kupono galiojimo trukmė – 12 mėnesių nuo kupono įsigijimo datos.
7.2. Dovanų kuponai nėra grąžinami arba keičiami į pinigus.
7.3. Dovanų kuponas gali būti keičiamas į Paslaugų teikėjo organizuotų Spektaklių Bilietus.
7.4. Dovanų kuponai į Bilietus keičiami Elektroninėje svetainėje ir/arba Kasoje. Atsiskaitant už Bilietus dovanų kuponu, būtina prieš tai perspėti bilietų Kasos darbuotoją;
7.5. Dovanų kuponui nuolaidos netaikomos;
7.6. Dovanų kuponą galima panaudoti tik vieną kartą.
7.7. Jeigu įsigyjamo Bilieto kaina yra didesnė už dovanų kupone nurodytą sumą, Pirkėjas privalo sumokėti skirtumą.
7.8. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti kelis dovanų kuponus.
7.9. Neįvykus spektakliui, už dovanų kuponą įsigyti bilietai nėra grąžinami pinigais. Tokiu atveju siūloma pasirinkti bilietus į kitus Teatro spektaklius.
7.10. Dovanų kuponas jo sugadinimo, pametimo ar kitokio praradimo atveju nebus keičiamas į naują.
7.11. Jeigu dovanų kuponas nebuvo panaudotas jo galiojimo laikotarpiu, vėliau jis laikomas nebegaliojančiu, jo galiojimas nepratęsiamas ir pinigai negrąžinami, išskyrus nenugalimos jėgos (force majeure) atvejus, kuomet Paslaugos teikėjas gali naujam terminui pratęsti galiojimo datą.
VIII. KVIETIMŲ SUTEIKIMO TVARKA
8.1. Kvietimai suteikiami:
8.1.1. 14 ir daugiau asmenų grupei skiriama 1-2 papildomos vietos grupės organizatoriui (mokytojui, lydinčiajam ar kt. atsakingam asmeniui);
8.1.2. partneriams, respublikinių ir tarptautinių festivalių atrankos komisijos nariams bei organizatoriams, menotyrininkams, teatro kritikams, kultūros žurnalistams, kitų įstaigų, prisidedančių prie teatro viešinimo visuomenėje, atstovams – po 1-2 Kvietimus;
8.1.3. socialinės rūpybos įstaigoms, globos namams, karitatyvinėms organizacijoms bei kitoms įstaigoms ir organizacijoms, kurių veikla siejama su rūpinimusi socialiai jautrioms visuomenės grupėmis, arba turinčioms paramos gavėjo statusus, kurios raštu ar el. paštu kreipiasi į Teatro administraciją dėl nuolaidų taikymo ar Kvietimų suteikimo, gali būti pritaikyta speciali nuolaida arba suteikiami Kvietimai, atsižvelgiant į salės užpildymą. Minėti juridiniai asmenys, kurie gavo Kvietimus, yra atsakingi, kad Kvietimais pasinaudotų tik tie fiziniai asmenys, kurie priklauso socialiai jautriai visuomenės grupei, kuria jie rūpinasi;
8.1.4. žiniasklaidos atstovams, kurie rašo straipsnius ir rengia televizijos ir /ar radijo reportažus – po 1 (vieną) Kvietimą į Teatro spektaklį/renginį, apie kurį ruošia minėtą straipsnį ir/ar reportažą;
8.1.5. spektaklių kūrėjams (kūrybinių grupių nariams) – po 1-2 Kvietimus į vieną spektaklį;
8.1.6. teatro steigėjo, finansuotojų ir rėmėjų atstovams – po 1-2 Kvietimus;
8.1.7. teatro vadovybei reprezentacinėms Teatro reikmėms, tačiau ne daugiau nei 4 Kvietimus iš viso į vieną spektaklį.
8.2. Organizacijos ir asmenys prašymus gauti nemokamus kvietimus į spektaklius/renginius gali pateikti el. paštu vadyba@alytausteatras.lt.
IX. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO INFORMACIJA
9.1. Paslaugos teikėjas vertina ir saugo Lankytojo pateikiamų, gaunamų ir ar sukuriamų duomenų privatumą, todėl informacija apie tai, kaip Paslaugos teikėjas renka, kaupia, sistemina, naudoja ir tvarko asmens duomenis yra pateikiama išsamioje Privatumo politikoje.
X. SVARBI INFORMACIJA ATVYKSTANT Į RENGINĮ
10.1. Prieš atvykstant į Renginį rekomenduojama patikrinti informaciją apie galimus Renginio pasikeitimus internetinėje Teatro svetainėje.
10.2. Patekimas į Renginį galimas tik parodžius galiojantį Bilietą arba turint kitas Renginio žiūrėjimo teises.
10.3. Pirkėjas įsigijęs Bilietą su studento, moksleivio, senjoro ar kita nuolaida, prieš patekdamas į Renginį, privalo pateikti nuolaidą patvirtinantį dokumentą, priešingu atveju Paslaugos teikėjas pasilieka teisę Lankytojo neįleisti į Renginį ir neatlygina jokių dėl to Lankytojo patirtų nuostolių.
10.4. Į Teatro Didžiąją ir Mažąją sales yra galimybė patekti su neįgaliųjų vežimėliais.
10.5. Lankytojui yra rekomenduojama atvykti į Renginį likus ne mažiau kaip 20 min. iki Renginio pradžios. Į Teatro Renginius žiūrovai yra įleidžiami 30 min. prieš Biliete nurodytą Renginio laiką. COVID-19 pandemijos laikotarpiu durų atidarymo ir uždarymo laikas gali keistis ir yra viešai skelbiamas prie atitinkamo Renginio informacijos.
10.6. Teatro teritorijoje nėra galimybės parkuoti transporto priemonių. Esant tokiam poreikiui, transporto priemones rekomenduojame statyti aplink teatro teritoriją esančiose Alytaus miesto savivaldybės įrengtose stovėjimo vietose.
XI. ELGESIO TAISYKLĖS
11.1. Asmenys, nesilaikantys šių elgesio taisyklių, į renginį neįleidžiami arba šalinami iš renginio be atskiro įspėjimo. Už viešosios tvarkos ir elgesio taisyklių pažeidimus baudžiama Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
11.2 Asmenys norintys patekti į Renginio vietą privalo:
11.2.1 Pateikti Bilietą, kvietimą ar kitus dokumentus, suteikiančius teisę patekti į Renginį ar Renginio vietą;
11.2.2 Griežtai laikytis visų elgesio taisyklių.
11.2.3. Atvykti į renginį laiku. Po trečiojo skambučio žiūrovai į salę neįleidžiami.
11.2.4. Atvykus į Renginį, gėles, skirtas kūrybinei komandai, gali perduoti Teatro darbuotojams. Jie pasirūpins tinkamu gėlių įteikimu.
11.3. Į Renginio vietą neįleidžiami asmenys:
11.3.1 kurie kelia grėsmę saugumui;
11.3.2. asmenys neatitinkantys visuomenėje priimtų higienos normų reikalavimų.
11.3.3 apsvaigę nuo alkoholinių gėrimų ir/ar psichotropinių ar narkotinių medžiagų;
11.4. Į Renginio vietą draudžiama įsinešti:
11.4.1. Į Teatro žiūrovinę dalį įsinešti gėrimus ir kitus maisto produktus.
11.4.2. Alkoholinius gėrimus, bet kokias narkotines ar psichotropines, kitas organizmą stimuliuojančias medžiagas (išskyrus specialius medicinos preparatus (insulinas, ir pan.));
11.4.3. Bet kokios rūšies ginklus ir/ar potencialiai pavojingus daiktus, įskaitant, bet neapsiribojant daiktais, kuriais galima pjauti ar durti, daiktus, kurie gali būti panaudoti svaidymui, laidymui, mėtymui ir pan.;
11.4.4. Rasistinės, ksenofobinės, ekstremalių dešiniųjų, nacionalistinių ir socialistinių idėjų, lytinės diskriminacijos propagandos atributiką ir/ar medžiagą;
11.4.5. Visų rūšių gyvūnus, išskyrus šunis vedlius (siekiant išvengti nesklandumų rekomenduojame informuoti Paslaugų teikėją, kad bus atvykstama su tokiu šunimi);
11.4.6. Bet kokį kitą daiktą, kuris kelia grėsmę renginio saugumui arba gali sukelti nepatogumų žiūrovams.
11.5. Renginio vietoje griežtai draudžiama:
15.5.1. Spektaklio/renginio metu fotografuoti ir filmuoti. Šią normą pažeidęs vartotojas/žiūrovas atsako pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
11.5.2. Mėtyti gėles, įvairius daiktus į salę, sceną bei kitokiais būdais trikdyti normalią Renginio eigą;
11.5.3. Bet kokie komercinio/reklaminio
turinio arba kenksmingo, agresyvaus, agituojančio, politinio, rasistinio ar religinio pobūdžio plakatai, apranga ir pan.;
11.5.4. Elgtis tokiu būdu, kuris aplinkinių gali būti suprastas kaip provokuojantis, grasinantis, diskriminacinis arba įžeidžiantis;
11.5.5. Kelti bet kokią grėsmę savo ir aplinkinių sveikatai, gyvybei ar saugumui;
11.5.6. Bet kokiu būdu kenkti kitiems;
11.5.7. Lipti ant tam neskirtų konstrukcijų ar įrenginių (fasadai, pertvaros, sienos, tvoros, užtvaros, apšvietimo stulpai, kamerų platformos, stogai ir pan.);
11.5.8. Renginio metu vaikščioti scenoje ar kitoje draudžiamoje vietoje, kai to nereikalauja Renginio konceptas, griežtai draudžiama;
11.5.9. Įeiti į tarnybines patalpas ar uždaras lankytojams teritorijas;
11.5.10. Lipti ir stovėti ant kėdžių ir/ar jų rėmų;
11.5.11. Šiukšlinti.
XII. KITA INFORMACIJA ŽIŪROVAMS
12.1. Į Renginius su nurodytu amžiaus cenzu (N-14, N-16, N-18 ir pan.), įleidžiami tik amžiaus kriterijų atitinkantys Lankytojai. Kilus įtarimui, kad Lankytojas jaunesnis, gali būti prašoma pateikti žiūrovo amžių patvirtinantį dokumentą. Amžiaus rekomendacija, nurodyta Renginiuose ir Renginio aprašymuose žymima „Rekomenduojama nuo“ yra rekomendacinio pobūdžio.
12.2. Vaikai iki 10 metų gali lankytis Teatre tik lydimi juos prižiūrinčių suaugusiųjų asmenų, kurie atsako už jų saugumą. Suaugęs asmuo turi būti vyresnis nei 18 metų ir prisiimti visišką atsakomybę už prižiūrimų vaikų elgesį, šių Taisyklių laikymąsi.
12.3. Negalią turintys asmenys, kuriems dėl jų negalios reikalinga kito asmens priežiūra, Teatre gali lankytis tik lydimi jį prižiūrinčio asmens iš anksto informavus administraciją.
12.4. Lankytojas, pametęs rūbinės numerėlį, apie tai nedelsdamas informuoja rūbinės personalą ir salės administratorių (žiūrovas, pranešęs apie numerėlio dingimą, į rūbinę atiduotus drabužius, atsiima visiems lankytojams išėjus iš teatro), surašomas atitinkamas dokumentas, kuriame fiksuojamas rūbinės numerėlio pametimas ar dingimas ir lankytojo drabužių grąžinimas. Už pamestą rūbinės numerėlį Lankytojas sumoka jo kainą.
12.5. Už daiktus, paliktus drabužiuose, Teatro administracija neatsako.
12.6. Teatras gali būti laikinai uždarytas, atliekant techninę profilaktiką, kitus techninės priežiūros darbus ir kitais Teatro veiklai reikalingais atvejais, apie tai įspėjus viešoje erdvėje.
12.7. Lankytojai/vartotojai privalo palikti Teatro patalpas po renginio praėjus vienai valandai arba nedelsiant po Teatro personalo nurodymo.
XIII. PASLAUGŲ TIEKĖJO PAREIGOS IR TEISĖS
13.1. Teatras turi teisę:
13.1.1. už viešosios tvarkos ir šių taisyklių pažeidimus, taip pat už bet kokią padarytą materialinę žalą Teatrui, jame esančiam turtui, kitų žiūrovų turtui ir/ar sveikatai, Teatras turi teisę išsireikalauti iš Lankytojo kompensaciją, nustatytą Teatro direktoriaus įsakymu arba Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
13.1.2. keisti viešai atliekamų mėnesio repertuaro spektaklius ir aktorių sudėtis, taip pat ne dėl teatro kaltės viešai neatlikti spektaklio (techninės priežastys, aktoriaus liga, traumos ir kt.).
13.1.3. suteikti Teatro patalpas nemokamai arba kompensuojant faktines eksploatacijos išlaidas valstybinių, miesto švenčių ir kitų reikšmingų miestui renginių organizavimui. Rekomendacijas Teatro vadovui raštu pateikia Alytaus miesto savivaldybės administracija.
13.1.4. suteikti teatro patalpas nemokamai arba kompensuojant faktines eksploatacijos išlaidas kultūros, švietimo, socialinių paslaugų organizacijoms pagal bendradarbiavimo ar partnerystės sutartis.
XIV. ATSAKOMYBĖ
14.1. Lankytojas/vartotojas, padaręs žalą Teatrui, jame esančiam turtui, lankytojų turtui ir / ar sveikatai, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Už žalą, kurią padaro nepilnamečiai, negalią turintys asmenys, atsako jų tėvai ar globėjai.
14.2. Nepilnamečių tėvai, globėjai ar kiti juos lydintys pilnamečiai asmenys yra atsakingi už kartu atvykusių nepilnamečių, negalią turinčių asmenų supažindinimą su Teatro taisyklėmis ir už šių taisyklių laikymąsi.
14.3. Lankytojas, patyręs turtinę ir / ar neturtinę žalą Teatre, nedelsdamas turi pranešti apie tai bet kuriam Teatro darbuotojui, nurodydamas įvykio vietą, laiką ir aplinkybes. Jeigu lankytojas nesilaiko šios sąlygos, vėliau pateikti nusiskundimai nenagrinėjami.
14.5. Teatras nenagrinėja lankytojo/vartotojo pretenzijų bei neatsako už lankytojo Teatre patirtą turtinę ir / ar neturtinę žalą, jei lankytojas nesilaikė šiose taisyklėse įtvirtintų reikalavimų ir rekomendacijų.
14.6. Lankytojas/vartotojas dėl savo teisių pažeidimo pirmiausia turi kreiptis į Teatrą ir nurodyti savo reikalavimą. Teatras ne vėliau per 10 dienų nuo lankytojo rašytinių reikalavimų gavimo dienos pateikia lankytojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.
_______________________