Teatras „TikTok“ platformoje? Susitikimas Atėnuose apie tai, kaip įtraukti naująją kartą per socialinius tinklus
2024 m. spalio 14–15 d. Atėnuose vyko „Theatre Is Cool“ projekto svarbus susitikimas, skirtas aptarti, kaip pasitelkti socialinius tinklus, ypač „TikTok“, siekiant įtraukti jaunąją auditoriją ir atgaivinti teatro patrauklumą. Šis susitikimas buvo reikšmingas žingsnis vertinant projekto socialinio marketingo planą ir stiprinant bendradarbiavimą su influenceriais, kad būtų pasiekti užsibrėžti tikslai.
Pirmoji diena prasidėjo komandos formavimo veiklomis ir socialinio marketingo planų pristatymu iš Graikijos, Italijos ir Lietuvos. Dalyviai aptarė, kaip efektyviai stebėti socialinių tinklų įrašus ir koreguoti strategijas, atsižvelgiant į kiekvienos šalies kultūrinį kontekstą. Vienas iš svarbiausių akcentų buvo influenceriai, kurie pateikė išsamią informaciją apie savo kuriamo turinio rezultatus – tai bus labai svarbu kampanijų sėkmei sekti. Po pietų vyko produktyvus susitikimas su Graikijos influencerių agentūra, o vėliau sklaidos sesija, kurią vedė William Mayer ir Kostas Diamantis.
Antroji diena buvo skirta išsamiai aptarti marketingo plano įgyvendinimą. Dalyviai analizavo, kaip tobulinti esamas strategijas, bei sprendė svarbiausius administracinius ir projekto vertinimo klausimus. Po trumpos pertraukos komanda išdėstė artimiausius žingsnius ir pradėjo pasiruošimą kitam susitikimui Lisabonoje.
Šis sėkmingas susitikimas Atėnuose įkvėpė dalyvius paversti diskusijas konkrečiais veiksmais. Projekto įsipareigojimas naudoti socialinius tinklus, ypač „TikTok“, dar kartą buvo sustiprintas kaip galinga priemonė praplėsti ir įvairinti teatro auditoriją. Pasitelkus influencerius ir įtraukiantį organinį turinį, „Theatre Is Cool“ projektas ryžtingai juda pirmyn, siekdamas padaryti teatrą labiau prieinamą ir patrauklų naujai žiūrovų kartai.
Daugiau sužinokite mūsų „TikTok“ paskyroje.
Projektas finansuojamas: