Projekto THEATRE IS COOL pradžios susitikimas Veronoje

Vasario 21–22 d. Veronos mieste įvyko THEATRE IS COOL projekto pradžios susitikimas. Ši ambicinga iniciatyva siekia modernizuoti teatro organizacijas, pasitelkiant socialinės medijos ir nuomonės formuotojų rinkodarą, kad būtų pritraukta ir išplėsta auditorija, ypač tarp jaunesnių kartų.

Susitikimas prasidėjo projekto partnerių tinklo pristatymu:

  1. Associazione Atti (Italija)
  2. Action Synergy (Graikija)
  3. Centre of Higher Education in Theatre Studies (Graikija)
  4. Milenar Media (Portugalija)
  5. Alytaus miesto teatras (Lietuva)

Tikslų ir gairių apibrėžimas

Pagrindinė diskusijų tema buvo projekto tikslai ir gairės. Pagrindinis uždavinys aiškiai suformuluotas: didinti teatro organizacijų gebėjimą pritraukti ir įtraukti jaunesnę auditoriją, pasitelkiant strateginę socialinės medijos ir nuomonės formuotojų rinkodarą. Susitikimo metu buvo sukurtas tvirtas pagrindas partnerių bendradarbiavimui, apibrėžtas išsamus veiklos planas, kaip pasiekti projekto ambicingus tikslus. Buvo suplanuoti svarbiausi tolimesni veiksmai, įskaitant reguliarius nuotolinius susitikimus ir užduočių pasiskirstymą.

Sklaidos strategija

Taip pat buvo pristatyta išsami Sklaidos strategija, kuri orientuota į tris pagrindinius tikslus:

  1. Informuotumo didinimas: Projekto organizuojamų veiklų viešinimas.
  2. Suinteresuotųjų šalių įtraukimas: Įtraukti suinteresuotas šalis ir naudos gavėjus į projekto veiklas.
  3. Patirties perdavimas: Dalintis patirtimi ir projekto rezultatais su išorinėmis suinteresuotomis šalimis bei užtikrinti rezultatų tvarumą.

Dėmesys socialinei medijai ir nuomonės formuotojų rinkodarai

Susitikimo akcentu tapo Milenar Media vedamos dirbtuvės. Jų metu partneriai gilinosi į socialinės medijos ir nuomonės formuotojų rinkodarą, kuri yra itin svarbi pasiekti tikslinę tūkstantmečio kartą (Millennials) ir Z kartą (GenZ).

  1. Socialinės medijos rinkodara: Aptartos įvairios strategijos, ypatingą dėmesį skiriant „Meta“ platformoms – „Facebook“ ir „Instagram“. Buvo nagrinėjami efektyvūs turinio tipai, reklamų svarba bei jų kūrimo būdai.
  2. TikTok kaip pagrindinė platforma: Atsižvelgiant į jos populiarumą tarp jaunesnio amžiaus vartotojų, „TikTok“ buvo įvardinta kaip pagrindinė projekto platforma. Dalyviai gilinosi į šios platformos veikimo principus, algoritmą ir turinio kūrimo strategijas. Sesijos metu buvo nagrinėtas #booktok fenomenas, ieškant galimybių sukurti panašų judėjimą (#theatretok arba #theatreiscool), kuris galėtų populiarinti teatrą tarp naujų auditorijų.

Tolimesni žingsniai

THEATRE IS COOL projekto pradžios susitikimas sėkmingai padėjo pagrindą įdomiai ir dinamiškai kelionei. Aiškiai apibrėžta strategija ir entuziastingas partnerių bendradarbiavimas siekia atgaivinti teatro įsitraukimą, paverčiant jį „kietesniu“ ir prieinamesniu jaunajai kartai. Artėjantis susitikimas Atėnuose dar labiau sustiprins šias pastangas ir priartins projektą prie užsibrėžtų ambicingų tikslų.

Projektas finansuojamas:

Naujausi įrašai