Alytaus teatras dalyvauja projekte „Theater is Cool“

Alytaus miesto teatras įgyvendina Europos Komisijos finansuojamą projektą „Theater is Cool“, kurio metu siekiama atgaivinti jaunimo susidomėjimą teatru, pasitelkiant „influencerių“ ir socialinės medijos galimybes. Projektas truks dvejus metus.

 

 

Projekte dalyvauja partneriai iš keturių šalių, kurie jungia skaitmeninio marketingo, internetinio mokymosi ir teatro ekspertizę. Iniciatyva sukurs ir įgyvendins strateginį „influencerių“ marketingo požiūrį, išbandys jį su partnerių teatro organizacijomis, o vėliau parengs metodiką ir internetinius išteklius plačiam naudojimui Europoje.

Be to, projektas siūlys internetinius mokymus bent 230 teatro ir kultūros organizatoriams, siekiant pagerinti jų matomumą internete, pritraukti jaunesnę auditoriją ir skatinti ilgalaikius ryšius skaitmeninėje ir socialinėje medijos erdvėje.

Projekto pabaigoje planuojama, kad dalyvaujančios organizacijos atnaujins ir praplės savo veiklą socialinėse medijose, taip pasieks didesnę auditoriją, ypač tarp jaunesnio amžiaus žmonių, taip pat pritrauks daugiau žiūrovų į savo siūlomus teatro spektaklius, užmegs daugiau ilgalaikių ryšių su socialinės žiniasklaidos bei influencerių rinkodaros pasauliu, kurie palaikys projekto rezultatų tvarumą bei pagerins socialinės žiniasklaidos ir influencerių rinkodaros strategijų kūrimo bei stebėjimo įgūdžius.

Šis projektas siekia atnaujinti ir pagerinti mažų ir vidutinio dydžio teatrų socialinės komunikacijos strategijas Europoje, įtraukiant „influencerių“ marketingą, siekiant pritraukti jaunesniąją auditoriją. Pagrindinis projekto tikslas yra naudoti socialinės žiniasklaidos influencerius kaip pagrindinius tarpininkus, skleidžiant žinias apie teatrą ir jo svarbą, taip pat pritraukiant dėmesį prie kultūrinių renginių.

Naujausi įrašai