Valstybinio Šiaulių dramos teatro vienos dalies farsas „THE PERFECT arba SU NAUJAIS METAIS, IONESCO!" pagal E. Ionesco pjesę „Kliedesiai dviems“

„THE PERFECT MATCH arba SU NAUJAIS METAIS, IONESCO!“

Valstybionio Šiaulių dramos teatro vienos dalies farsas pagal E. Ionesco pjesę „Kliedesiai dviems“
Režisierius: Paulius Ignatavičius
Scenografė ir kostiumų dailininkė: Goda Palekaitė
Šviesų dailininkas: Darius Malinauskas
Vaidina: Aidas Matutis, Gintarė Ramoškaitė, Severinas Norgaila
Iš prancūzų kalbos vertė: Kristina Gascevičienė
Bilietai: 10 €.
  • studentams, moksleiviams, senjorams, neįgaliesiems ir grupėms daugiau nei 10 žmonių, ŽALIA nariams ir abonentams 8 €.

Bilietus galite įsigyti teatro kasoje, rezervacija ir informacija tel. (8 315) 51 709, 8 686 94 849.

          Spektaklis „THE PERFECT MATCH arba SU NAUJAIS METAIS, IONESCO!“ sukurtas remiantis absurdo dramaturgijos genijaus Eugene Ionesco pjese „Kliedesiai dviem“. Ironiškai skambantis spektaklio pavadinimas įspėja – šiame spektaklyje galima tikėtis visko: gyvenimas, siužetas, psichologija ir pats teatras publikos akyse čia virsta į absurdišką farsą, kuriame persipina tikrovė ir iliuzija, komedija ir tragedija, moteris ir vyras, senatvė ir jaunystė.

            Pasitelkusi absurdišką E. Ionesco pjesės situaciją, kūrybinė komanda nagrinėja amžiną ir neišsprendžiamą moters ir vyro konfliktą, tikėdama, kad tik nebijant atvirai išsakyti to, ką galvojame galime išlaikyti sveikus tarpusavio ryšius. Paradoksalu, bet spektaklio autorių manymu, konfliktas gali tapti tvirtu harmoningų tarpusavio santykių pagrindu, o nuolatinė trintis – beprotiškai brangiu laiku dviese. Režisierius P. Ignatavičius įsitikinęs, kad nuolatinis tapsmas, santykių pervertinimas ir atsinaujinimas yra ne tik brandžios poros, bet ir teatro pagrindas: „Tam, kad teatras nuolat atsinaujintų, verta rizikuoti, griauti nusistovėjusias sistemas. Kartais kūrėjas privalo sugriauti net ir patį teatrą tam, kad išgelbėtų jo gyvastį. Taip gimė ir šis spektaklis: iš atsitiktinumo, iš žaidimo, iš nežinojimo, koks yra „geras“ ar „blogas“ teatras; spektaklis išaugo iš ironijos, iš juoko, iš ašarų ir iš begalinės meilės gyvam teatrui. Tikiu, kad visai kūrybinei komandai šio spektaklio kūrimas tapo įdomiu ir prasmingu žaidimu, ieškant naujų ir netikėtų teatro raiškos formų“.

Strateginis teatro rėmėjas

Projektą iš dalies finansuoja