Klaipėdos dramos teatro spektaklis „Labas rytas, pone triuši“.© Algirdo KUBAIČIO nuotr.

„LABAS RYTAS, PONE TRIUŠI“ (N-16)

Klaipėdos dramos teatro spektaklis
Autorius: Milan Marković Matthis
Iš anglų kalbos vertė: Marija Kobylskaja
Režisierius: Marius Pažereckas
Kostiumų dizainerė: Ana Romanova
Muzikos autorius: Edvinas Vasiljevas
Video projekcijų autorius: Tomas Jurginas
Šviesų dailininkas: Stasys Jamantas
Muzikos autorius: Edvinas Vasiljevas
Video projekcijų autorius: Tomas Jurginas
Vaidina: Ponas Triušis – Mikalojus Urbonas, Jovanas – Jonas Baranauskas, Gydytojas Nr.Vienas – Vaidas Jočys, Mira/Lapė – Kamilė Andriuškaitė, Tėtis/Petaras – Kazimieras Žvinklys, Mama/Pagyvenusi moteris – Jolanta Puodėnaitė, Nr. Du/ Slaugas/ Lokys/ Šefas – Karolis Maiskis
Trukmė: 1 val. 15 min.
Premjera: 2017 m. lapkričio 29 d.
Bilietai: Prekyboje nuo rugsėjo mėn.

„Labas rytas, pone Triuši“ – tai rinkos sąlygojamų šiuolaikinio meno ir visuomenės kritika, tai narcisistinių fantazijų analizė, istorija apie tarpgalaktinę draugystę, apie Budą ir drugelį, apie mažą paukštelį, nutūpusį ant peties, apie šunis, kates ir delfinus… (Milan Marković Matthis).

Spektaklio „Labas rytas, pone triuši“ premjera įvyko 2009 m. Londone. Tai pjesė apie modernios vartotojiškos visuomenės šizofreniją. Spektaklis apie jauną žmogų, nusivylusį vartotojiška „pirk arba mirk“ visuomene, kurioje jis bando išgyventi. Vartotojų visuomenė prieš Asmenybę. Asmenybė prieš Vartotojų visuomenę. Vyriškumas prieš Moteriškumą. Moteriškumas prieš Vyriškumą. Laisvė prieš Stigmatizaciją. Stigmatizacija prieš Laisvę. Beprotybė prieš Gydymą. Gydymas prieš Beprotybę. Beprotybė prieš Keistenybę… Užburtas ratas… Iš pirmo žvilgsnio atrodo neįmanoma ištrūkti iš šio labirinto. Bet tik iš pirmo žvilgsnio. Giliau įnikus į šią istoriją, paaiškėja vienas dalykas: tai drama, kurios esminis konfliktas yra senas kaip pasaulis. Tai konfliktas tarp atsakomybės ir laisvės. Kalbant teatriniais terminais – tarp meilės ir pareigos. Šioje dramoje bandoma prisitaikyti prie mus supančio pasaulio taisyklių. Ši drama – tarsi vadovėlis, kuriame aprašytos žaidimo taisyklės tuomet, kai žaidimas virsta gyvenimu. Tikru gyvenimu.

Pjesės autorius yra jaunas ir jau tarptautinį pripažinimą pelnęs serbų dramaturgas, rašytojas ir atlikėjas Milan Marković, gimęs 1978 m. Belgrade, gyvenantis Švedijoje, Malmėje. Jo darbai didžiuosiuose nacionaliniuose Kroatijos, Slovėnijos, Serbijos, Italijos teatruose ir nepriklausomoje scenoje demonstruoja svarbius jo meninės veiklos aspektus. Pagal jo dramaturgiją pastatyti spektakliai Danijoje ir Vokietijoje. Jis yra aktyvus „FyraBen“ narys.

ĮSPĖJIMAS: spektaklio metu yra naudojami Strobe žibintai, kurių poveikis gali turėti įtakos asmenims sergantiems epilepsija. Apie 65 proc. asmenų, kurie serga epilepsija, vis dar gali būti neigiamai paveikti ties 10 iki 12 pliūpsnio per sekundę intervalais šviesos.